Wednesday 4 February 2015

o4 / o2 / 2o15

Assalamualaikum Sweet Heart^^

Seronoknya bila kita dapat bertemu kembali kan. 
 Sihat ke awak-awak? Semoga sentiasa sihat selalu
Musim panas kan sekarang ini.
Jangan duduk di tengah panas sangat
Membahang kepala nanti, demam pula 
JAGA KESIHATAN ouHkeH !

SABTU !
Pagi hingga petang tadi aku bermain-main diatas jalan
Mulanya kata start pukul 11 tapi batang hidung pun tak nampak
Jawabnya pukul 12.30 juga start,
oke tak apa sudah terbiasa
Datang lewat pun tak apa kan tadi XP
Tapi aku kan budak baik. *mata jeling, tangan kanan atas bahu*
Jam pukul 11 pun sudah terpacak atas motor
Reality terbalik sebenarnya tapi tak apa mike pun tak nampak lagi
HAHAHA

First,
ingatkan berlaku kes macam semalam
Memberi penerangan sorang-sorang tentang kompenan motor
Kes semalamnya aku tergagap-gagap masih tak fasih menyebut satu persatu
Dia kena ikut step by step pulak itu
Salah step, akan tanda right 
Dulu tanpalah right itu step BETUL
tapi sekarang undang baru, right itu maknanya SALAH step
Sudah tik, nak padam balik memang tak boleh
Kertas itu tidak boleh di liquid atas dipotong
Salah sahaja, tanda RIGHT pun ada
"HARAP SANGAT KERTAS TANDA KOSONG SAHAJA"
Aminn
Taknaklah fail T_T

AHAD !
Second, Hari Kedua
Pagi itu
Aku kena merentas desa. HAHA
Bukan lah aku kena naik moto la
Try and test
Mula-mula ronda, pusing satu litar
lepas itu pusing lagi dan pusing lagi.
Tiga kali itu, penat sebab duduk di bawah matahari
Membahang saje ketika itu
MUka kalau orang tengok ketika itu
Konfrem dia cakap , aku nak marah dia.
atau baru lepas makan cili satu guni
HAHAHA
_________________________________________________________________________

Ouhkeh last aku nak cakap
MAlas pulak nak bertambah cerita, lain kali aku bercerita lagi
tentang aku , bukan kau. Sebuk je. :P
Hari jumaat hari itu last aku duduk di office lama
WAAAA, sedih je
Aku cakap kat member aku sorang lagi LI dekat situ
Memang aku mesti cakap kat dia lah sebab dia sorang je. HAHA
Aku cakap " Weyh, INilah kali terakhir kite berada di office ini, BAik kita tenung saje lama-lama office ini dulu sebelum dia bertukar macam padang pasiq"
"weyh, first selfie melfie dulu"
"Second, kita melantak makan banyak-banyak dekat kedai mamak bawah itu"
Aku order nasi goreng ayam lebih dan dia order nasi sotong lebih*SEmua wajib lebih* haha
Eh tambah lagi air MILO KAW. Pergh, di jamin sedap. kiki
"Third, tanda kenangan tidur dalam office"
"Secondaly, gelak kuat-kuat kasi gegar satu office" XD
"Then,  pasang lagu kuat-kuat, lepas itu joget sama-sama"
"LAstly, tanda kenangan antara kita" *So sweet :-*
Gambar kenangan masih tersimpan di IG.
Oh sedih T_________T

Disini, eina ingin berkongsi gambar Office yang akan di pindah kan
Office lama, saya tak kan lupakan awak *Kesat aiyak mata* 
Berselerak !

Meja kecik kami penuh dengan buku ikat macam ini


Huuu, Meja Penuh dengan kertas sudah jadi KOSONG MOSONG !

Packing-packing -_-

Penuh jalan hala ke pintu masuk / keluar
Waktu ini baru selesai keluarkan barang dari pusat Stor.
Yang itu pun ada lagi tak dikeluarkan

Barang bilik BOs semua sudah di ikat.
Tangan baju Oren itu pedulikan . Sesat. HAHA

Kemas bersinar sudah bilik bos. Apa pun TIADA. haha

dan sekarang (MINGGU INI!)
Aku berada di offcie baru
Bunyi krik-krik -_-
Memang gaya budak praktikal lah, selalu saja kena buli
Tapi takpa first day, Bos belanja pizza hut. hihi
First time itu makan pizza hut, itu terlajak excited lebih.
Apa-apa thanks yup my selpie Bos. :3
Walaupon dia time itu takada, memang seronok
staft 4 orang melantak sumea pizza itu
Satu makan sudah muak tapi tetap tambah satu lagi. HAHA
Suka makan yang tengah sajelah. YAng tepi itu banyak chease, Tak sedap !
Tambah lagi dengan ayam panggang seketul, bertambah lagi selera
Makan makan makan makan

 Nampak kan dekat belakang pizza itu, ada banyak barang
itu bukan barang belum di kemas oke, itu barang KEDAI COOP 1 MALAYSIA
HAHA, oke aku melepak disini XP

Lepas makan, kemas office lagi, nangis pulak.
dan sampai sekrang dari hari isnin tak habis-habis mengemas lagi
Kertas office kan, mestilah banyak
Harap sangat tak jumpa kertas nanti,
JANGAN CARI KITA -_-
K bye, sweet dream
Rindu Mr. HarimaU


0 comments: