Thursday 1 May 2014

♥ Rejab ♥

ܓ*..بسم الله الرحمن الرحيم..*ܓ


Tumpang lalu Tumpang lalu
Alamak, jalan sudah sekat
Return-return
Okey, set sudah kembali ke jalan lama :D


FuhLamak, Berhabuk betoi blog ku ini. Kiki
Sejujurnya banyak ingin ku ceritakan
Tapi tidak tahu nak start macam mana
Boleh tolong ajarkan dop? >_<




Salam Rejab (: 1 Rejab 1435H bersamaan 1hb Mei 2014 Masihi. 

 Rejab sudah mai, Lepas tu Syaban dan Ramadhan akan tiba tidak lama lagi !!!
58 hari lagi
Ya Allah, cepatnya masa berlalu
Adakah anda sudah bersedia?
Syukur Alhamdulilah kita masih bernafas hingga detik ini lagi

Disini saya ingin memohon kemaafan sekiranya saya ada menyakiti hati sesiapa.
Terhantuk perasaan ke, terpukul ke, dan macam-macam ter ke
Maafkan saya
Mungkin antara sedar atau tak sedar
Tidak perlulah kita simpan dalam hati oke
Luahkan sahaja 
Saya akan memperbetulkan untuk menjadi lebih baik lagi :)
Hamba Allah yang penuh dosa
Belajar untuk istiqamah
Tolong bimbing saya
Kata sahabat kan *kenyek mate* hehe
Saya salah, kamu tegur !!!

"Sesungguhnya di dalam Syurga terdapat satu sungai yang bernama Rejab, airnya terlebih putih daripada susu dan terlebih manis daripada madu ; barang sesiapa yang berpuasa sehari daripada bulan Rejab, maka Allah akan memberi minum kepadanya dari sungai itu." Hadis Rasulullah SAW


http://ansarul-hadis.blogspot.com : Hadis Al-Quran


__________________________________________________________________________________

 Hah, tengOh tuhhk
Gambar sapa yang dok tayang tuHh :p
macam comel je, macam tembam je.
Hahahaha ! ^____^
Ini sahabat ana, nama dia *jeng jeng jeng*
Nursyafiqah binti Mohd Jubir
Short nama si aya cuk atau ayabam
OOOO: cik aya ni kasi name kite InaMok ye
Nah kite kasi pulak name kat die Ayabam
coz pipi dia tembam. Hahaha :p
Lalalalalalalalala
 Aku dulu kat voka memey suka kacau dia niy
Jumpa aja mesti dok sakat *nakai* 
whv , apa2 pon aku suka kacau dia
Kikiki *tubek tanduk*

Semakin hari, semakin aku rapat dengan dia
walaupun sekarang kita mungkin akan bertemu atau mungkin tak
Itu perangcangan Allah :)
Tpi aku berharap sangat kita akan berjumpa suatu hari nanti Ayabam
Aku teringin sangat nak jumpe dia, nak sakat dia macam dulu. hehe
Nah tengok pipi comel dia tuh, nanti bule cubit-cubit manja :3
 dan bila ade Tenet bertambah rapat lagi lah kiteorang
Aku selesa kawan dengan kamu ayaa
Terima kasih sudi terima aku seadanya
Jika aku ada salah, mohon tegur oke
Kite same-same bimbing
Aku tidak mampu jalani kehidupan tanpa sahabat
Aku tidak kuat, aku lemah jugak T_T
Harap persahabatan kita kekal hingga ke Jannah
Amin* ^_____^

Tiba-tiba *cehh, macam drama pulak* haha
Dia post aku kat Fb


 aya :

Thanks ina for being my friend.
Sorry if i'm make a lot of mistake.
Apa pun yang aku lakukan, aku nak kau tahu...
Aku just nak yang terbaik buat kau :')
Loves till jannah
— with Eina Amanina.


Jujur aku terharu 
Nak je aku sekeh pala dia kasi benjOl
buat aku terharu sangat sapa suruh. Hahaha
Thanks for being my friend
Me to ' Sorry if i'm make a lot of mistake'
 Maaf sekiranya gurauan ku terlampau sampai terguris hatimu
Meh nak kasi ubat *Muahahaha :-**
say piecss Yooo

Aku tahu aku pun banyak salah silap yang aku dah buat kat kamu. Maafkan aku deh ! KIte kosong k, tak simpan dalam hati dah. Kalau ade mohon luahkan, mungkin ina dapat memperbetulkan salah silap ina tuh :) Ayaa, ina pun bersyukur sangat dapat sahabat seperti kamu. Berharap ina menghargai anugerah yang Allah titipkan buat ina. Ina akan cuba menjadi sahabat yang baik. 'Jadikan sahabat yang baik terlebih dahulu supaya kita mendapat sahabat yang baik' ◕‿◕ ~ ku titipkan doa rindu padamu

Aku nak sangat membalas gambar poster tuh
Tapi aku tidak mampu *dok reti nok edit-edit niyh , nanti jadi kemek pulop*  :3
Mungkin suatu saat nanti, aku akan edit-edit gambaq posing2 kite. 
Sorang bertengek, sorang lagi terbang
Hahahahaha *opss tutup mulut, masuk lalat pulop* XD
Pandai hang buat na, cantik
 Hanya ini sahaja yang termampu aku lakukan buat mu
Ukhwah Fillah ♥♥♥♥

Mungkin setakat ini sahaja coretan dari InaMok
Moga kita dapat bersua muka ~InsyaAllah :)
Boleh maen chak-chak *gurau-gurau semata-mata*

Just contact me at TwetOOt, whatsap and we chat
Facebook dok bukak sangat *meleHH* hehe
OKe Daaaa
Wassalam

0 comments: