Wednesday 7 May 2014

PPN tetap diHATI

ܓ*..بسم الله الرحمن الرحيم..*ܓ

Assalamualaikum

Suatu kenangan telah tercipta antara dia dan aku. Walaupun sudah sekian lame tidak ketemuk , sudah berhabuk-habuk oleh sang debu tapi  kerinduan masih terpahit di dalam hati.
RINDU RINDU RINDU. 
Makmal PPN dan kelas bajet menjadi tempat bersejarah dan saksi antara persahabatan kiteorang. Gelak ketawa mengikut irama. Cewah,

Terfikir jugak saat ini, apa yang dibuat mereka disana. Mesti tengah memerah otak raging belajar untuk final exam. Aku pulak dok mencoret muka buku ku ini. Nasib baik la tidak terkoyak, hanya maen tekan-tekan keyboard sahaja. haha Baik punya budak

Cuti sem dua bulan ini membuat aku kebosanan dan then blog inilah aku selalu bukak. Bukak tutup bukak tutup . Serius ! Memang rajin tahap double tapi disebabkan peragai aku niy terlebih rajin "kejap rajin, kejap malas nak menaip. Cenggini lah jadinya . *Ikut mood aku jugak lah klau nak menaip* 

dan cuti ini membuat aku kerinduaian lagi pada PPN *Serius, tak tipu*

Niyh aku ingin tayang sikit tentang PPN 
^_______^  


Kata-kata bicara buat sahabat SMVKK

Sudah terkutik lama tidak ketemuk
Bilanya mau kite kitemuk lagi niyh
Selalu ku dengar mau buat Renioun
tapi tak kebuat-buat jugak
dan berharap kalau nak buat tuh,
buat di tempat yang dekat dan berharap aku dapat pergi
Satu sengihan buat demo *comelkan*

Rindu dan rindu tahap gaban *seriusly, tak tipu*
Selalu ku mengusha vedio-vedio lama kite
Walaupun aku ini agak pendiam
Aku pun ade perasaan jugak !

Tersenyum gembira bila melihat
Demo demo demo
Tertawa riang selalu
 Sangat manis comel molek

Kan ku kutip kutip
persahabatan antara kita . 
Kan ku kacau korang dan korang
walau korang sesebuk mana pun
Tubik gigi taring *ketawa terbahak-bahak ~jahat tak aku*
Aku akan kacau kamu jugak
Kerna ku takut persahabatan kita terputus begitu sahaja.

Aku pun tak tahu apa yang aku dok merepek niyh.
Maaf !!! *tunduk kepala*

Tengok ni aku kumpul gambar antara kita dan kita
Say haii ^o<


Form four sayangg * ^_____^







Lawatan ganu dan kelate *memang terbaik*


Dan yang ini PPN naik Johan 
Maulidul Rasul yang ke 1433 H
Alhamdulilah
Berkat usaha student PPN 2011/2012 dan cikgu-cikgu HOT gitu :B

Perjumpaan sewaktu bersama junior 2013













Rindu dengan cikgu BM
Puan Fairuz
Bahasa Melayu
Keseluruhan BM A SPM' :)





Dan yang ini
Cikgu yang paling HOT PPN
Cikgu Fauzi, Cikgu Rafaie, Cikgu Azmi dan Cikgu Azwa
Ketiga-tiga cikgu ini ajar Akaun dan
Cikgu Azmi ajar Aplikasi Komputer :)
Terima kasih cikgu atas tunjuk ajar yang diberikan
Segala ilmu mu ku turun hingga ke sekarang *InsyaALLAH*
Maaf atas kesilapan kebudak-budakan kami dulu itu
Kanak-kanak rebina memang macam tuh. Heh 
Mohon maaf cikgu-cikgu
dan maaf cikgu curi gambar cikgu due keping. hehe
Senyum comel *tubek taring*
 




PPN always in my heart

kata-kata daripada cikgu :


Terima kasih cikgu atas curahan kasih sayang diberikan
'TuaNyayuk nak mampus' gelaran yang selalu diterima
Tetap terpahat dalam hati ini
Setiap kali lupa, mesti kami akan dipanggil sebegitu
tapi sekarang tidak ada lagi
Kami rinduu !

Maaf cikgu segala kesilapan kami yang lalu
Kami tahu cikgu
MARAH TANDANYA SAYANG kan. 
*piecss yoo*


dan gambar yang atas tuh
Cikgu tiba-tiba muncul di PSAS
tempat ke-empat2 students niyh belajar sekarang
Waktu ni ada konvenkensyen senior
dan cikgu Rafaie menjadi jemputan khas pada waktu itu
Kan dulu cikgu pun menuntut di situ suatu ketika dulu
dan dipanggil untuk kasitau sepatah dua kata tentang kerjaya
Cikgu dulu memang seorang yang nakai
Ingat lagi kata-kata cikgu dulu *hehe*

Terima kasih cikgu sudi luahkan masa bersama kiteorang ketika itu

Credit by Eina
Photos picture by ex-student PPN' 2012/2013
Sekolah Menengah Vokasional Kuala Kangsar

0 comments: